Wednesday, 30 July 2014

Imissyou deary shazwie hazwan...

Photobucket


Shazwie Hazwan...

"sayang apa khabar???syg sihat???kaki dah elok???kenapa off fon???sayang buat apa tu???" beribu mcm persoalan dtg dan pergi...ikut hati mati...ikut rasa binasa...yang aku mampu buat...fikirkan yg baik2...ikutkan hati nak text nak cal nak telegram nak wechat nk inbox...tapi jahatnya aku kalau kacau boyfriend orang...ya jahat...aku rindu sebenarnya...dua tahun kawan...aku tksempat smbut aidilfitri sama2 dengan dia...



RINDU...nak aku bold perkataan tu??hanya aku yang rasa...tp dr semalam la...bila rindu satu benda aku buat...aku ada simpan bbrpa bnda yg dy ada bg...benda tu lah aku tgok...dan lagu2 yg dia pernah suruh aku dgr...tapi paling suka feveret ada satu..."lel-harapan" pernah rasa tak?rindu yang teramat sangat kan tapi ada bnda yg mnghlg utk keep contact...aku cuma harap la dia rasa apa yg aku rasa! sangat berharap...aku jauhkan diri sebab bg ruang utk dia happy...lgpun dia pun benci aku...



bayangkan rasanya bila hari last puasa meruupakan hari anniversary yg ke setahun sepuluh bulan...sumpah aku sedih time tu...dlu kalau aku sedih dia mesti ada...pujuk aku...dalam kelas bila aku merajuk dgn wafa dia dtg tmpat aku tanya "farah ok?" time tu farah okay sbb ada sayang...skrg??farah tak okay...i wish you were here...


aku cuma harap...tahu depan..tahun2 akan dtg ak dpt raya dgn dia...dapat whatsapp telegram tweet chat or apa apa lg dgn dia...awak:-( i miss you so bad!!!!!!!!!!! bila nak pujuk farah???bila?? farah tunggu :'( imissyou...hmmmmm taklarat dh nak nangeh...aku taktahan rindu...shazwie :'(



Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment