Monday, 7 April 2014

pretending to be ok ;)

Photobucket



assalamualaikum,lama benor tk update entry disini ^^ ,dulu status inrelationshipbrown,skrg status singlebrown haha fake smile kejap...kita diberi pilihan untk bersedih hanya kerasa satu sebab atau bergembira di atas 1001 sebab :) tapi kita smua manusia,sentiasa berlebihan dalam bersedih...Allahu...sama jugak mcm aku sendiri...tapi aku taktunjuk sedih tu...hnya yg tertentu ja dapat tengok dan rasa kesedihan tu...Allah,terima kasih uji saya :)




begitulah wanita...setahun lebih bertahan...dengan airmata bertalu talu mengalir...inilah yang aku dapat...selepas berhempas pulas berlawan dgn perasaan curiga dan kecewa....mungkin aku lain...dr awal bercinta bila aku kecewa....aku sendiri yg mnta utk pergi...dengan perasaan kecewa...kadang kadang aku cuma pelik knp aku takhenti mengharapkan dia...what so special about him...Mungkin ada hikmahnya...susahnya nk move on...susah gila...aku betul betul berserah dengan apa yg jadi...ok lah bye



dalam badan kita ada banyak air,tapi bila terluka,darah yang keluar.
dalam hati kita ada banyak darah,tapi bila terluka,air mata yang keluar. 





Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment