Tuesday, 17 December 2013

Asalamualaikum hai,bosannya,rindunya,sedihnya smuanya adanya

Terimakasih call saya even saya rasa malas nk ckp akibat mengantuk yg over,teringat ye awak...awak tkboleh mcmni...awak kena lupakan saya sbb awak dh memilih dia :) tipulah kalau cakap saya taksedih kan,saya ada hati awak dan awak masih simpan hati saya sedangkan hati awak,awak dh ambil balik :') saya ingat awak ckp "hidup dengan kenangan b lepas ni,bukan dgn b" ye saya cuba,memang saya tgh hidup dengan kenangan awak,setiap mlam sblum tidur saya flashback balik kenangan kita yg saya ingat,tkbyak pun sbb kita tkselalu bahagia kan :) kita selalu gaduh,awak dgn baran,saya dengan ego saya...sampailah awak fedup...pertemuan yg singkat antara kita tanpa sedar membuahkan perasaan yang berpanjangan,saya tahu awak masih sygkan dia,sbbtu saya undur diri tapi percayalah sukarnya nk lakukan smua ni Allah je tahu :) afrina byk bagi semangat dkt saya ckap bykkan bersabar fikir yg saya ni bukan utk awak ,apa pun saya minta awak lupakan saya ,hiduplah dgn kenangan saya,bkan dgn saya,bahagiakan dia kesayangan awak :) even awak x ikhlas sygkan saya tp saya ttp hargai sbb lama jgk awak bertahan ,setahun dua bulan :) saya hnya ada dua peluang je lagi sblum awak ke plkn,saya tkminta nk brckp dgn awak or smbg ,ckup dpt tgok sekejap pun takpa,nk hilangkan rindu eceh,semalam awak kol last pkul 2.02 minit kan ,pukul4 baru saya boleh tidur ,apalah saya fikirkan saya pun taktahu :) meskipun saya nak awak bahagia dgn dia tapi di sudut hati kecil saya berdoa awaklah jodoh saya,awak maafkan semua salah saya?saya dh tkboleh tgok,jaga awak dr dekat tapi saya tklupa awak dalam doa saya :') saya sayang awak ,saya harap suatu hari nanti kita jumpa lagi ,saya yakin semua ni berlaku ada hikmahnya :') saya minta maaf atas smua salah saya,awak janji kan akan jaga diri?saya sayang awak sangat.

Shazwie hazwan bin sabaruddin,saya rindu awak :'(

Published with Blogger-droid v2.0.10

Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment