Saturday, 3 August 2013

Salam Lebaran

Photobucket


//Salam satu malaysia rakan rakan , salam satu hati shazwie *troll face* ahaks salam ramadhan to all muslims and salam lebaran too xx . Salam trial to all spm candidates , salam hati kental to hazwan heee . Ok dah berapa hari ye dak kita puasa , ehems ye dah lama , saya pun 10 bulan menjalani bahtera teratak eiffel tower hahahahaha . Ok saya merapu act ,semua ni hazwan yang ajaq -.-'' 

Ya Allah dah kenapa otak ni kering sangat  takda idea sikit pun keluar nak karang ayat bunga bunga ciss geramnya saya n.n Saya rindu shazwie , problem? hahahahaha shazwie tak rindu saya pun hahahaha , kesah pulak saya ,tapi kisahlah jugak . Ok saya dah deac twitter yeah , saya bosan tapi takpa saya ada twitteer anak ummi n.n saya still boleh hilangkan bosen -.-' selamat hari raya to all muslims :)) hekhek

akhir kata selamat hari raya , assalammualaikum 






Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment