Sunday, 4 August 2013

La Tahzan kerana cinta :))

Photobucket


Assalammualaikum ,mood down to the max . apa pun hidup perlu diteruskan , jangan mudah mengalah kerana cinta . Allah bagi apa kita perlu , bukan apa yang kita mahu . Mungkin sekarang saya tkperlukan cinta , itu mungkin hanya kemahuan ataupun nafsu duniawi semata mata . Everything happens for a reason . Hidup tak selalu indah umie farah , bahkan langit pun tak selalu cerah . Mungkin Allah sengaja menemukan kamu dengan orang yang salah supaya kamu lebih berhati hati di masa hadapan . Ya mungkin juga , ini dugaan di bulan ramadhan , la tahzan kepada diri sendiri , Allah tahu apa yg terbaik untuk kamu umie farah . Jangan bersedih ! Bangkit ,buktikan kita kuat kaum hawa !!!! Jangan disebabkan cinta kita hilang iman , terbatal akidah , sebanyak manapun kita menyayangi dia ,jika dia bukan untuk kita , maka itulah yg akan terjadi Percayalah pada takdir , percaya pada jodoh , jika dia jodohmu , terpisah bagaimanapun dia tetap akan menjadi milikmu #Pesan kepada diri sendiri 



Kehadapan Shazwie hazwan bin Sabaruddin ,

Terima kasih kerana pernah membahagiakan saya :)) ya awak memang curang tp sebenarnya taksalah awak curang , kerana selagi awak belum menjadi hak milik kekal saya ,awak berhak memilih yg lebih baik , mungkin dia lebih baik dan sempurna . Walaupun awak curang , tapi saya tkkumpul seketul pun perasaan benci .Tp terkilan tu mestilah ada ye dak ? tapi tkpa saya terima alasan awak curang .Awak sunyi , perlukan teman .Saya takselalu teman awak , jadi saya yang salah :)) perit macam mana pun takdir ni saya kena terima ,wajib terima sbb benda dah jadi . Sebelum ni ramai yg cakap awak player , tp saya still percaya awak kerana cinta , nmpak tak permainan cinta ?Cinta boleh menguasai sesiapa sahaja .saya percaya pada jodoh , andai awak jodoh saya ,saya terima .Tp buat masa sekarang hati saya retak sikit , saya perlukan masa nak baiki balik , saya harap awak faham :)) Last ,jaga diri and selamat hari raya !! Goodluck spm :)) Maafkan semua salah saya dari hujung rambut sehingga hujung jari .La Tahzan ya shazwie :))





Last but not least , saya kena kuat demi diri saya sendiri , saya gagahkan diri sekarang luah apa yg saya rasa. Ni semua lahir dari hati , apa yg saya rasa , saya taip . Saya tkda tempat mengadu , tiada sapa yg nak dengar cerita saya , thanks sbb curang . awak dah ajar saya jadi lebih kuat . thanks awak :)) jaga solat ok , jangan nakal nakal , jangan bersedih sebab cinta :)) simpan air mata untuk isterimu :)) Assalammualaikum









Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment