Thursday, 25 July 2013

MAAF SAYA TERCURI ;P

Photobucket

Hai hai hai , lama benor tak update kuikui :P trial is coming around the sudut you know. Tapi wa takhabis study lagi hekhek ,busy cewah . Hasil daripada pencurian saya dapat benda alah ni , kehadapan maksu & shazwie hazwan jangan mare eh , nanti saya bagi gmbar ni dekat whatsapp okay awak hihihihi <3 nbsp="" p="">



Okay gambar ni double triple sweet gilo hahahaha , jeles woi ......tapi tkpa maksu awak arn , hahaha mak sedara awak pun cakap sweet tak hengat hahaha , rapat ya awak dengan maksu , untunglah maksu lawo hahahaha . tapi saya tertanya tanya nape awak pegang tangan dia? takut ke cenna nii ? hehehehe okay awak penakut rupanya lols , awak goodluck trial minggu depann , buat elok elok & sehabis baik :))



Awak comel bersama maksu ;P Hehehe awak demam arn? kesian awak . Cepat sembuh noh , saya rindu awak hikshiks lek lek saya ada lagi gambar yang saya curi dr facebook maksu awak yg cun kuikui .maaf saya buat kerja jahat , lama saya minta gambor awak tkkasi , saya seludup lah kat facebook org lain heheheh . jangan mare ^^ saya  cari gambar raya awak tahun lepaih tp dok jumpa pulak . saya dah tgok nenek fizah , saya dah tengok ummi awak , apa pun mereka sangat rock saya rasa , tapi awin ayu hehehehe :p patut ar awak pun rock tsktsk 



This hahaha awak bersama nenek & mak saudara maybe? haha saya pun taktahu . Saya agak jela hehew :)) nenek awak rare . Guna blackberry gituh hahahaha , cucu ajar lah ni taw dah :p maksu awak muka macam awin kan kan? hoho cuma awin tinggi sikit drpd dia ,awin alim ,dia rare kuikui ;p apa pun mereka  comel hehehehehe :)) 


Ok takleh letak banyak2 nanti ada yang curi hahahaha , sekian terima kasih assalammualaikum :)) 

  


Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment