Saturday, 4 May 2013

hati maw kental , abaikan apa yang jadi

Holaa,assalammualaikum salam 1malaysia ,salam satu pas .K k k
Taktaw nakstart dari mana ,idea pun takda sebenarnya -.- saya sedang sedih ,sedihkah saya ? ahh abaikan nobody cares .Er exam is around the corner ,semangat gila aku study addmath tadi tpi mak ajak tidur pulak ,heh takpalah takbaik membantah ,durhaka namanya .
K act gua bosan ,bored to max .

Kehadapan shazwie hazwan yang disayangi ....

awak sihat ? Harapnya sihatlah ye :) jangan sakit sakit lagi taw ,jaga diri .pling penting jangan lupa solat taw :') kempen kempen jugak ye tapi solat tu jaga :) kali ni kita putus sebab ego saya ,maaf tapi jujur pandai awak ajar saya kan? Saya cakap takrindu terus awak tknak topup kan? Huuu awak ni kekadang mcam tkberfikir pulak ,takkan lah say tkrindu awak kan ,sedangkan awak ada depan mata saya pun saya cakap rindu :) nampak sgt awak tkyakin dengan sayang saya .sokaylah cerita lama ,sekarang kita kawan :) awak cari perempuan lebih baik dripada saya taw ,saya bhagia klau awak bhgia :) saya nak awak taw kali ni saya pergi sebab saya bosan dengan diri saya sendiri :) saya tkpandai kawal ego ,jeles semuanya lah sampai buat awak menderita :) mungkin saya tkdekat dgn awak lepas ni so saya tgok awak dari jauh je ye :) akhir kata even saya tkda dekat dengan awak ,tapi sayang saya takpernah hilang taw :') assalammualaikum -_-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment