Friday, 26 April 2013

7months :X


Assalammualaikum :) fuwah lama tk hupdate ,wa busy ,bajek sikit haha . Betul la busy , busy dengan twitterS ,busy dengan SPM . Spm bukan main main ogheh ,ini serius ini serius . Okay serius serius pun bukan nak pegi extra class , puiii :P serius aku nak pegi sebenarnya aku nak pegi ,dah iron baju pukul 5 tadi ,semalam dah la tidur pukul 1 lebih lebih . Tp kalau aku pegi nanti balik tkda sapa boleh amek , takkan nk tidur dekaat sekolah kan ? Takmau ah ,pastu meses wafa , dia pun tkdatang .demam panas :( moga cepat sihat ye nak :x
Okay , mende yang 7months bagai ni ye ? Jengjengjeng ,Kbajek bajek , jangan menggedik umi hahaha -.- 7months with SHAZWIE HAZWAN :) MY BABY ecewahh T.T (shazwie sayang,jangan geli hehehe) happy 7months sayang :) taksangka dah menjangkau 7bulan ye dak ? Kalau org dh kahwin ni mesti dah mengandung kahkah K kidding ,shazwie jgn amek serius ye :P hidup dengan shazwie ni srbenornye sulit lagi menyulitkan , first beliau agak playboy dulu , scandal merata alam ada , so sukar utk mempercayai perubahan beliau ,tambah pulak beliau makin ganas dan suka bertindak di luar kawalan . Sokay ,salah aku jugak tkbuat apa yg dia nak :) apa pun dia baik k :)
Meskipun kekadang terasa erghh stghess nya ada pakwe mcmni ,tp percayalah ,hati saya tkpernah berubah :) k shazwie sayang :) farah minta maaf atas semua salah ye :) harapnya kita lebih matang lepas ni , awak jgan buat saya jeles ye , tampaq kang ! Tahniah dapat moto baru , si penipu :( sedih kena tipuuu . Btw ,moga awak cepat sihat ye sayang :) saya sayang anda :)) kalau saya takda nanti awk jaga diri tau :) selalu lah doakan saya bhagia didunia dan akhirat :*
Last but not least , selamat ulangbulan ke 7bulan sayang :) hee tkleh ckp ulangtahun sbb tkcukup setahun lagi :P sorry nnges depan awak haritu ,malunya saya hm . Saya harap awak jodoh saya ,saya harap awak setia berpanjangan dgn saya :) jgn ada perempuan lain ye ;) kalau awk lyn saya dgan baik ,dengar ckp saya ,saya akan layan awak macam putera raja :) heee , saya tktau nk cakap apa dah :)
Published with Blogger-droid v2.0.10

Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment