Friday, 17 February 2012

GA by YANANDUT :D

Photobucket 
Haii . wehee .
Sewaktu bejalan bersiar bersiar di chatbox aku yg comel lagi berkarismaa tadi
ternmpak ade org ajk aku join GA dea . bngganya aku . kau ade ?tade kan  ?
okay . dea nk pileh berdasarken blog paleng Cunn .
 kod tksilapnya aku niee kureng prihaten .
 okay . mengaku *
  okay . dengan lafaz bismillahirahmanirahimm :D
aku umumkan aku join contest niee .harap menang ye ,
 Doakan doakan .
 Dipileh 5 orang yang betuah jelah .

SYARAT SYARAT UNTOK JOIN . :-
*wajeb follow blog Yanandut 
*Buat blog paleng simple tapi Chunn bhai . Ohsemm xD
*Pemenang akan dipileh mengikut keceriaan sesuatu blog
*pemenang dipileh oleh yanandut
*Sape sape yg nak jadi sponsor . bole ajelaa . Dipersilakan .
* nak tag kawan punn tape ye korang .
*Wajib letak banner cumeii di atas tuuh . Alala yg purple tuu .
Nak join klik Holla holla yg :D Hihihihi .
Okayy . bai korang . join tau . Umi tag 

                                                                              Much love 
                                                                 umie farah . Kbye :D



Thanks Dude !

1 comment:

yana ndut said...

nk tahu awak gune tempalate ape ye ?

Post a Comment