Sunday, 11 December 2011

Sembahyang :D

Assalamualaikom korang . Hye reader . hye blogger . Sihatt ? Harinie aku punn tktauu ape cer tetiiba jeeh aku tersangat rajin nak share ilmu pasel pasel Akhirat niee . Hermm .__. Okay orang islam wajib sembahyang okay ,
Okay wajib okay :D Korang bace lahh nieee . Korang sembahyang tak ? kalau sembahyang baguslahhh .
Klau tk sembahyang jgn follow aku ahh . BOleh jalan baikbaik . aku tksuka org macam kau . aku hidop ikot pegangan agame erh . Parents aku ajar aku jadi org begune kepada bngsa dan ngara ahh . korang punn mesti cenntu kan ? kalau korang seorang yang selalu tinggalkan solat aku doakan korang dapet hidayah ahh . Pintu taubat sentiasa terbuka utk korang . aku punn ade sejarah tersendiri . Hidup aku punnn ade masalah jugak . tapi hidup mesti diteruskan kan ? Kekadang kita jatuh kekadang kita naik weih . chill laa kalau ade masalah . chill lah kalau  ade orang tk hargai hatii korang . chill lahh kalau org yang korang suke tak bals balik cinta korang . ingattt , cinta tak boleh dipaksa . hewhew . kalau ada jodoh kawen laa hg dgan dia . Okayy aku punn penah teluka okay . aku punn ada suka org okayy . tapi aku taktau punn org tuu suka aku ke tak okayy . kalau betul jodoh dia dgan aku terbalas lahh cinta aku okay . aku reda okay . cinta tak boleh dipaksa okay
Aku suka  org . tapi org tksuka aku normal lahh tuu . aku okay jee. Aku reda ramai lagi lelaki weih okay .
Okayy . sembahyang okay sembahyang okay . aku harap sngatt ahh . aku harap . aku mohon okayy . bnyak azab kalau tk sembahyang okayy .aku mohon okayy . okayy bye okay . okay assalmualaikom okayy . :)
Chill okayy chill :D

.
Thanks Dude !

No comments:

Post a Comment